European Consumer Payment Report 2021

Výroční zpráva Intrum European Consumer Payment Report vykresluje smíšený obraz ekonomiky po Covidu. Krize měla velký dopad na platební chování spotřebitelů.

Čas zaměřit se na větší finanční gramotnost

Zvláště potřeba lepší finanční gramotnosti ohledně úrokových sazeb a inflace.

Tvůrci politik a podniky mohou udělat více pro podporu spotřebitelů

Obchodní akce, jako jsou inovativní platební řešení, mohou spotřebitelům umožnit zbavit se dluhů

Podniky musí učinit udržitelnost hlavní prioritou

Spotřebitelské vnímání etických předpokladů podniků je stále důležitější a podniky by si toho měly být vědomy.

“Navzdory hospodářskému oživení bude mnoho spotřebitelů v nadcházejících letech čelit finančním problémům. Finanční gramotnost a plánování budou klíčem k budování stabilní budoucnosti.”

CEO, Intrum

Ke stažení

Plná verze