Telekomunikace: individuální péče v prostředí s vysokým objemem transakcí

Odvětví telekomunikací čelí unikátním výzvám, kdy je potřeba snížit odliv zákazníků a zajistit vynikající zákaznickou zkušenost.

Jakožto vyspělé odvětví zažívají telekomunikace vysokou míru konsolidace. Přesto čelí velkým výzvám. V současnosti můžou zákazníci snadno změnit dodavatele a trvá tlak zdola na ceny a marže.

 

Nejvyšší prioritou je tedy zabránit odlivu zákazníků tím, že se zákazníky bude dobře zacházeno a že budou spokojení.

 

V Intrum jsme odborníky na zajištění spokojenosti a péče pro každého zákazníka nehledě na způsob kontaktování nebo fázi procesu. Zprávy, kanály a podniknuté kroky jsou přizpůsobené každému jednotlivci, což zlepšuje zákaznickou zkušenost a výkonnost vymáhání. Při velikosti telekomunikačního odvětví to může představovat skutečný rozdíl.

 

Čím dříve dojde k angažování partnera pro správu pohledávek, čím spíše budete mít příležitost zlepšit zákaznickou zkušenost a zabránit odlivu zákazníků. Proto se pro řadu našich telekomunikačních klientů staráme o fakturaci a upomínky.

 

Telekomunikace jsou rovněž vysoce mezinárodním odvětvím s velkými objemy pohledávek v různých měnách a na různých trzích s různou splatností. Jako leader na trhu má Intrum ideální předpoklady pro podporu tohoto odvětví.